ОБҐРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ



КОМПЛЕКТ МУЛЬТЕМЕДІЙНОГО ОБЛАДНАННЯ 5-7кл.

Діагональ екрану:65
Роздільна здатність екрану:4K UHD (3840×2160)
Співвідношення сторін екрану:16:9
Кут огляду екрану (Г/В):178°/178°
Частота оновлення екрану:60
Яскравість екрану:400
Коефіцієнт конрасності екрану (динамічний), :1:4000
Захисне загартоване антиблікове скло екрану:так
Додаткові особливості екрану:zero bonding, фільтр блакитного світла
Ресурс роботи матриці:50000
Тип сенсору дотику:інфрачервоний
Час відгуку (не більше), мс:5
Кількість точок дотику (максимальна кількість для встановлених ОС):40
Розрізнення об’єктів дотику:ні
Мікрофонний масив:відсутній
Акустична система:вбудована
Канальність акустичної системи:2.1
Загальна потужність акустичної системи:50
Камера:відсутня
Роздільна здатність відео камери:
Кут огляду камери:
Cлот OPS:так
ПК модуль в комплекті:так
Процесор ПК модуля:Intel Core i5 12 Gen
Об’єм оперативної пам’яті ПК модуля:8
Об’єм SSD накопичувача ПК модуля:256
Підтримуваний стандарт Wi-Fi (враховуючи окремий модуль або OPS ПК):Wi-Fi 5 (IEEE 802.11 ac)
Підтримуваний стандарт Bluetooth (враховуючи окремий модуль або OPS ПК):5.0
Кількість портів USB-A:5
Кількість портів USB Touch:1
Кількість портів USB-С (вхід відео + дотик):1
Кількість портів HDMI вхід:2
Порт VGA вхід:вбудований
Кількість портів RJ45:1
Інші порти (враховуючи OPS ПК):mini-jack 3.5 мм (мікрофон), HDMI вихід, RS-232, DisplayPort
Вбудована бездротова трансляція на панель/з панелі:так
Вбудована підтримка декількох облікових записів:ні
Вбудована ОС:Android 14 (або ОС на її базі)
ОС комп’ютерного модуля:Windows 11 Pro
Додаткові датчики:датчик освітлення
Мобільний стенд в комплекті:відсутній
Настінне кріплення в комплекті:фіксоване
Кількість стилусів в комплекті:1
Кабелі в комплекті для підключення зовнішнього комп’ютера:HDMI та USB A-B кабелі
Програмне забезпечення:базове програмне забезпечення
Гарантійний термін:36
NFC:відсутній

ДОДАТОК 2

до тендерної документації

ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

з/пНайменування предмета закупівлі/складової предмета закупівлі згідно з документацієюОдиниця виміруКіл-ть
1Медичний оглядлюдей551

1. Учасник (Виконавець) повинен виконати комплекс заходів щодо проведення медичного огляду працівників закладів освіти  Кривоозерської селищної ради відповідно до наказу МОЗ України № 280 від 23.07.2002 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв та організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 8 серпня 2002р за № 639/6927. Медичні послуги надаються згідно переліку платних послуг, затверджених Постановою КМУ № 1138 від 17.09.1996р.

2. Учасник (виконавець) надає послуги щодо проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників закладів освіти (крім закладів вищої освіти) Новояворівської міської ради належної якості з дотриманням норм законодавства, які регламентують діяльність в даній сфері. 

3. Послуги повинні бути надані на території учасника (Виконавця) Новояворівської міської громади.

4. Місце знаходження закладу учасника – в межах Кривоозерської селищної громади.

5. Учасник повинен мати стаціонарний флюорограф (для проведення флюрографії) за місцем надання медичних послуг, які є предметом даної закупівлі. Надати підтвердження – ліцензію Державної інспекції ядерного регулювання України на право провадження діяльності використання джерел іонізуючого випромінювання.

6.Учасник (виконавець) проводить медичний огляд працівників закладів освіти, відповідно до списку працівників, наданого Замовником після укладення договору.

7. Послуги включають в себе огляд лікарями-спеціалістами, лабораторні та функціональні дослідження з оформленням таких документів:

— картка працівника, який підлягає періодичному профілактичному медичному огляду з занесеними в неї результатами огляду з висновком про стан здоров’я (форма № 140-5/о «Медична карта огляду осіб для визначення спроможності займатися відповідним видом діяльності за станом здоров’я» відповідно на наказу Міністерства охорони здоров’я Україні від 28.07.2014 № 527 «Про затвердження форм первинної облікової документації та інструкцій щодо їх заповнення, що використовуються у закладах охорони здоров’я, які надають амбулаторно-поліклінічну допомогу населенню, незалежно від підпорядкування та форми власності»;

— особиста медична книжка за формою № 1-ОМК «Особиста медична книжка» (далі — форма № 1- ОМК), затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150, яка повинна відповідати технічному опису бланка згідно з наказом Міністерства охорони здоров’я України від 08.07.2013 № 583 «Про затвердження технічних описів бланків до деяких форм первинної облікової документації». Форма № 1 – ОМК видається працівнику закладом охорони здоров’я (Виконавцем) після закінчення медогляду у разі відсутності протипоказань для зайняття відповідним видом діяльності.

На підставі результатів обстеження кожний лікар-спеціаліст робить висновок щодо можливості допущення працівника до роботи у конкретному виробництві, організації, професії.


Обгрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:

   Відділ освіти Кривоозерської селищної ради;

   вул.1Травня,15, смт.Криве Озеро, Первомайський р-н, Миколаївська обл.;

   код  за ЄДРПОУ — 44060205;

категорія замовника — Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:

– юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів)(за наявності):

Хліб цільнозерновий, Хліб  житній, Батон з пшеничного борошна(ДК 021:2015-15810000-9 Хлібобулочні, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби )

3. Ідентифікатор закупівлі:

UA-2024-02-14-009257-a

4.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі

№ п.п.Технічні характеристикиКількість, кг
1Хліб з суміші пшеничного цільнозернового борошна та житнього борошна (нарізний, упакований в пакет поліетиленовий) виготовлений з пшеничного борошна грубого помелу, з високим вмістом харчових волокон з високим вмістом клітковини, та з обмеженим вмістом солі, який не перевищує 0,45 грама на 100 грамів хліба, виготовлений відповідно до нормативної документації, яка включає ДСТУ або ТУ, рецептуру і технологічні інструкції. Форма хліба має відповідати виду виробу. Поверхня хліба повинна бути без забруднень, гладка. Верхня скоринка не повинна бути приплюснута або зморщена. Хліб має бути добре пропеченим, не липким і не вологим на дотик, без грудочок, пусток і слідів поганого вимішування, з рівномірною пористістю, еластичним, не повинен бути крихким. Смак повинен бути властивий даним видам виробів, без стороннього присмаку та запаху, без ГМО. Хліб постачається в упаковці. Упаковка повинна бути герметичною і закриватися на стрічку кліпсувальну.9000
2Хліб з суміші житнього і пшеничного борошна (нарізний, упакований в пакет поліетиленовий), з високим вмістом харчових волокон, з високим вмістом клітковини та з обмеженим вмістом солі, який не перевищує 0,45 грама на 100 грамів хліба виготовлений відповідно до нормативної документації, яка включає ДСТУ або ТУ, рецептуру і технологічні інструкції. Основна сировина — борошно житнє і пшеничне. Форма хліба має відповідати виду виробу. Поверхня хліба повинна бути без забруднень, гладка. Верхня скоринка не повинна бути приплюснута або зморщена. Хліб має бути добре пропеченим, не липким і не вологим на дотик, без грудочок, пусток і слідів поганого вимішування, з рівномірною пористістю, еластичним, не повинен бути крихким. Смак повинен бути властивий даним видам виробів, без стороннього присмаку та запаху, без ГМО. Хліб постачається в упаковці. Упаковка повинна бути герметичною і закриватися на стрічку кліпсувальну.800
3Батон з пшеничного борошна (нарізний, упакований в пакет поліетиленовий).Виготовлений з пшеничного борошна відповідно до нормативної документації, яка включає ДСТУ або ТУ, рецептуру і технологічні інструкції. Форма має відповідати виду виробу. Хліб постачається в упаковці. Упаковка повинна бути герметичною і закриватися на стрічку кліпсувальну4000

5. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275  «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу інформації про ціни товарів, які містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних майданчиках. Очікувана вартість предмета закупівлі становить 545000,00 грн. з ПДВ


Обгрунтування

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, його категорія:

   Відділ освіти Кривоозерської селищної ради;

   вул.1Травня,15, смт Криве Озеро, Первомайський р-н, Миколаївська обл.;

   код  за ЄДРПОУ — 44060205;

категорія замовника — Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак:

– юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів;

2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником(у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі(лотів)(за наявності):

БензинА-95-ЄВРО5-Е0, дизпаливо ДП-З-ЄВРО5-В0, ДП-Л-ЄВРО5-В0(ДК 021:2015-09130000-9 Нафта і дистилянти)

3. Ідентифікатор закупівлі:

UA-2024-02-05-004482-a

4.Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:

1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі

Предмет закупівлі: дизельне паливо з рівнем екологічної безпеки Євро 5, код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти.

Кількість:

  • дизельне паливо Л: 16940,00 літрів;
  • дизельне паливо З: 13560,00 літрів;

Вимоги до дизельне паливо з рівнем екологічної безпеки Євро 5:

Назва показникаОдиниця виміруЗначення норми
ЛЗАрк
1.Цетанове число, не менше 514948
2.Цетановий індекс, не менше 46,0
3.Густина за температури 15 °С, у межахкг/м3820— 845800—845800— 840
4.Масова частка поліциклічних ароматичних вуглеводнів, не більше:%8
5.Вміст сірки, не більшемг/кг10
6.Температура спалаху в закритому тиглі, не нижче°С55
7.Коксованість 10-відсоткового залишку, не більше% (мас.)0,30
8.Зольність, не більше% (мас.)0,01
9.Масова частка води, не більше%(мг/кг),  0,02 (200)
10.Масова частка домішок, не більшемг/кг24
11.Корозія мідної пластинки (3 год за температури 50 °С), не більшеклас1
12.Окиснювальна стабільність: — г/м3, не більше або — год, не менше     25   20
13.Змащувальна здатність: діаметр плями зносу за температури 60 °С, не більшемкм460  
14.Кінематична в’язкість за температури 40 °С, у межахмм2/с  2,00-4,501,50-4,001,50-4,00
15.Фракційний склад: — за температури 250 °С, випаровується, не більше — за температури 350 °С, випаровується, не менше — 95 % (об.) переганяється за температури, не вище% (об.)           °С    65     85   360
16.Об’ємна частка метилових/ етилових естерів жирних кислот: — для дизельних палив В0 — для дизельних палив В5 — для дизельних палив В7    %      0 Не більше ніж 5 Понад 5 та не більше ніж 7
17.Гранична температура фільтрованості, не вище°С-5-20-30
18.Температура помутніння, не вище°С-20
19.Вміст марганцю, не більшемг/дм32,0

Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі

Предмет закупівлі: Бензин А-95 з рівнем екологічної безпеки Євро 5, код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти.

Кількість: 11500,00 літрів.

Вимоги до бензину А-95 з рівнем екологічної безпеки Євро 5:

Назва показникаОдиниця виміруЗначення норми
1.Детонаційна стійкість:  
1.1— за дослідним методомодиницьне менше 95
1.2— за моторним методомодиницьне менше 85
2.Октанове число за моторним методомодиницьне менше 85
3.Тиск насиченої пари:  
3.1— у літній період ( з 16 квітня до 15 жовтня)кПа45-80
3.2— у зимовий період ( з 16 листопада до 15 березня)кПа60-100
3.3— у перехідний період ( з 16 березня до 15 квітня та з 16 жовтня до 15 листопада)кПа50-90
4.Концентрація свинцюмг/дм3не більше 5
5.Густина за температури 15 °Cкг/дм3720-755
6.Фракційний склад:  
6.1Об’ємна частка випаровування за температури 70 ℃: — для бензинів Е5, Е7 — для бензинів Е10  %    20,0-50,0 22,0-52,0
6.2Об’ємна частка випаровування за температури 100 ℃: — для бензинів Е5, Е7 — для бензинів Е10    %    46,0-71,0 46,0-72,0
6.3Об’ємна частка випаровування за температури 150 ℃:%не менше 75,0
6.4Температура википання кінцеване вище 210
6.5Об’ємна частка залишку після википання%не більше 2
7.Вміст сіркимг/кгне більше 10
8.Об’ємна частка вуглеводнів:  
8.1— олефінових%не більше 18
8.2— ароматичних%не більше 35
9.Об’ємна частка бензолу%не більше 1
10.Масова частка кисню:  
10.1— для бензинів Е5, Е7%не більше 2,7
10.2— для бензинів Е10%не більше 3,7
11.Вміст марганцюмг/дм3не більше 6
12.Стабільність до окисненняХвне менше 360
13.Концентрація фактичних смолмг/100 см3не більше 5
14.Корозія на мідній пластинцікласне більше 1
15.Зовнішній вигляд Прозорий та світлий з різними відтінками залежно від кольору присадок, без механічних домішок та води

Якість бензину А- 95 та паливо дизельне повинна відповідати Державним стандартам України та технічним вимогам, а саме: ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови», ДСТУ 7688:2015 «Паливо дизельне Євро. Технічні умови», технічним умовам заводу-виробника. Товар, що є предметом закупівлі, повинен відповідати встановленим технічним та якісним характеристикам встановленим Технічним регламентом щодо  вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та план заходів з його застосування, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України № 927 від 01.08.2013 р. (зі змінами)

5. Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі:

Розрахунок очікуваної вартісті предмета закупівлі визначений у відповідності до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275  «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу інформації про ціни товарів, які містяться в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електроних каталогах, рекламі, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних майданчиках. Очікуванна вартість предмета закупівлі становить 2184000,00грн. з ПДВ







ІНФОРМАЦІЯ ПРО

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ

ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДК 021:2015:15320000-7 — Фруктові та овочеві соки (сік фруктовий, сік овочевий)

Термін поставки товару – до 31 грудня 2023 р

з/пНайменуванняОд. вим.Кількість
1Сік фруктовийл2250
2Сік томатнийл1130

                                                             Технічне завдання

Відповідно до постанови від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».

Відповідати Наказу МОЗ України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».

Учасник має передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам ДСТУ (ГОСТ, ТУ). Поставка товару буде здійснюватися за заявками Замовника. Забороняється постачання продуктів харчування, що містять ГМО.

Вимоги щодо якості:

Соки — фруктові, овочеві, фруктово-ягідні, фруктово-овочеві пастеризовані соки без додавання цукрів та підсолоджувачів, повинні містити не більше 0,12 грама натрію або еквівалентну кількість солі на 100 мілілітрів готового продукту.Стороніприсмак та запах не дозволяються. Коліроднорідний по всіймасі, характерний для ягід, фруктівчиовочівпіслятепловоїобробки. На поверхні соку не повинно бути пліснявихплям – грибів.

Для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат згідно розроблених характеристик продуктів харчування було опрацьовано потребу минулих років. Очікувана вартість предмета закупівлі, була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та методом порівняння ринкових цін, дані яких є на веб-порталі уповноваженого органу щодо даного предмету закупівлі, а саме: -UA-2023-06-06-004163-a; -UA-2023-05-11-008825-a.


ДЕФЕКТНИЙ АКТ

Поточний ремонт  будівлі спортивного залу Красненьківського ліцею Кривоозерської селищної ради в с. Красненьке, Первомайського району, Миколаївської області

Умови виконання робіт ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 вказівки по застосуванню додаток. «Б» п.1, 2  К-1, 2 виконання ремонтно-будівельних робіт в  будівлях та спорудах, що експлуатуються

Об’єми робіт

№ Ч.ч.  Найменування робіт і витратОдиниця виміру  КількістьПримітка
12345
1Розбирання дерев’яних плінтусівм69 
2Розбирання дощатих покриттів підлогм2265,81 
3Розбирання лаг з дощок і брусківм2265,81 
4Розбирання цегляних стовпчиків під лаги окремими місцямим2180 
5Ущільнення грунту щебенем перед кладкою цегляних стовпчиківм238 
6Нанесення бітумних мастик на поверхню фундаменту зовнішньої стіни нижче рівня підлоги для гідроізоляціїм218,4 
7Укладання по цегляних стовпчиках лаг з брусків площею покриття підлоги понад 10 м2м2265,81 
8Улаштування дощатих покриттів товщиною 45 мм площею понад 10 м2м2265,81 
9Антисептування водними сумішами деревянного покриття підлогм2544 
10Улаштування плінтусів дерев’янихм69 
11Установлення решіток-грат вентиляційних сталевих з вивірянням і закріпленням площею в світлі до 0,25 м2грати4 
12Розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листівм259,8 
13Утеплення перекриттів, покриттів мінеральною ватою м326,581 
14Монтаж демонтованих асбестоцементних листівм259,8 
15Очищення приміщень від сміттят9,7 
16Навантаження сміття вручну т9,7 
17Перевезення сміття до 5 кмт9,7 


ДЕФЕКТНИЙ АКТ

Поточний ремонт покрівлі спортивного залу будівлі КЗ «Кривоозерський ліцей №2 Кривоозерської селищної ради» в смт. Криве Озеро, Первомайського району, Миколаївської області 

№ п/п  Найменування робіт та витратОдиниця виміру  КількістьПримітка
12345
 Локальнийкошторис 02-01-01 на Поточний ремонт покрівлі спортзалу будівлі КЗ «Кривоозерськийліцей №2 Кривоозерськоїселищноїради   
     
1Розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів  м2400,4 
2Улаштування лат [решетування] з прозорами із дощок і брусків під покрівлю з листової сталі  м2400,4 
3Антисептування водними розчинами покриттів по фермах  м2400,4 
4Улаштування прокладної пароізоляції в один шар  м2400,4 
5Укладання по стропилах контррейки та рейки кріплення плівки із брусків  м31,76 
6Вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах  м2400,4 
7Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м  м2400,4 
8Оббивання стін фронтонів металопрофілем  м230,6 
9Підшивання карнизів та звісів фронтонів по кроквяних ногах  м232,5 
10Улаштування підшивки карнизів сталлю покрівельною оцинкованою по дереву  м232,5 
11Улаштування з листової сталі примикань, карнизних звисів 31,25см  м101 
12Улаштування з листової сталі коньків  м27,1 
13Улаштування з листової сталі примикань вітрових та лобових планок, капельників до кам’яних стін  м63 
14Hавішування канатних системнавішув1 
15Перенавішування канатних системперен.1 
16Знімання канатних системзніман1 
17Навантаження сміття вручну  т6,4 
18Перевезення сміття до 5 км  т6,4 


ІНФОРМАЦІЯ ПРО

ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ

ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ

ДК 021: 2015:03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція

Термін поставки товару – до 31 грудня 2023 р

з/пНайменуванняОд. вим.Кількість
1Яйцяшт17  500

                                                             Технічне завдання

Загальні вимоги до предмету закупівлі:

Відповідно до постанови від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».

Запропонований товар повинен відповідати вимогам Законів України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якість харчових продуктів»,  державних стандартів (технічних умов) і не містити небезпечні для організму речовини.

Відповідати Наказу МОЗ України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».

Учасник має передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам ДСТУ (ГОСТ, ТУ). Поставка товару буде здійснюватися за заявками Замовника. Забороняється постачання продуктів харчування, що містять ГМО.

 Вимоги щодо якості:

Яйця. Свіжі, харчові столові, категорії С1, з не пошкодженою і чистою шкарлупою, на шкаралупі не повинно бути плям крові або посліду. Яйця повинні мати маркування з вказанням категорії та дати сортування.

Якість згідно з ДСТУ 5028:2008 Яйця курячі харчові.

Транспортне пакування повинне забезпечити цілісність і збереження шкаралупи, якість, товарний вигляд яєць, їхню безпеку під час транспортування. Обов’язкова наявність пакувального ярлика (етикетки) на транспортній тарі.

Для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат згідно розроблених характеристик продуктів харчування було опрацьовано потребу минулих років.. Очікувана вартість предмета закупівлі, була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та методом порівняння ринкових цін, дані яких є на веб-порталі уповноваженого органу щодо даного предмету закупівлі, а саме: -UA-2023-04-13-004305-a; -UA-2023-04-28-009623-a.


Інформація

про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі

Специфікація на товар

ХарактеристикаПриклади значень
СкладЖири та вершки коров’ячого молока 100%
За вмістом молочного жирувершкове масло селянське (не менше 72,5 %)
ЗапахЧистий, характерний для вершків, без сторонніх запахів.
ПакуванняПачка, ящик
За технологічними особливостямисолодковершкове
Оцінка якостіЗгідно з ДСТУ 4399:2005
СмакЧистий, добре виражений вершковий, можливий присмак пастеризації. Без сторонніх присмаків
КолірВід світло-жовтого до жовтого, однорідний за всією масою.
МаркуванняНапис на упаковці державною мовою із зазначенням назви виробника, дата виготовлення, строки та умови зберігання, вміст продукту, наявність ГМО та інші показники в залежності від виду товару
Термін придатності від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, на час поставки (не менше, ніж)не менше 90%
Додаткові вимогиТовар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством,в тому числі згідно Закону України » Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вказаному ДСТУ

Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника з урахуванням рекомендацій щодо безпечності та якості харчових продуктів, чинним нормативним документам затвердженим у встановленому законодавством України порядку в тому числі з урахуванням вимог Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами). Для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат згідно розроблених характеристик продуктів харчування було опрацьовано потребу минулих років. Очікувана вартість предмета закупівлі, була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та методом порівняння ринкових цін, дані яких є на веб-порталі уповноваженого органу щодо даного предмету закупівлі, а саме: -UA-2023-01-30-004714-a; -UA-2023-02-20-014242-a; -UA-2023-03-09-007384-а. Замовником було прийнято рішення про визначення та затвердження очікуваної вартості предмета закупівлі та організацію процедури закупівлі. До розробки тендерної документації в тому числі вимог до предмету закупівлі були залучені відповідні фахівці (працівники) Замовника.