ІНФОРМАЦІЯ ПРО
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ДК 021:2015:15320000-7 — Фруктові та овочеві соки (сік фруктовий, сік овочевий)
Термін поставки товару – до 31 грудня 2023 р
№ з/п | Найменування | Од. вим. | Кількість |
1 | Сік фруктовий | л | 2250 |
2 | Сік томатний | л | 1130 |
Технічне завдання
Відповідно до постанови від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Відповідати Наказу МОЗ України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».
Учасник має передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам ДСТУ (ГОСТ, ТУ). Поставка товару буде здійснюватися за заявками Замовника. Забороняється постачання продуктів харчування, що містять ГМО.
Вимоги щодо якості:
Соки — фруктові, овочеві, фруктово-ягідні, фруктово-овочеві пастеризовані соки без додавання цукрів та підсолоджувачів, повинні містити не більше 0,12 грама натрію або еквівалентну кількість солі на 100 мілілітрів готового продукту.Стороніприсмак та запах не дозволяються. Коліроднорідний по всіймасі, характерний для ягід, фруктівчиовочівпіслятепловоїобробки. На поверхні соку не повинно бути пліснявихплям – грибів.
Для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат згідно розроблених характеристик продуктів харчування було опрацьовано потребу минулих років. Очікувана вартість предмета закупівлі, була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та методом порівняння ринкових цін, дані яких є на веб-порталі уповноваженого органу щодо даного предмету закупівлі, а саме: -UA-2023-06-06-004163-a; -UA-2023-05-11-008825-a.
ДЕФЕКТНИЙ АКТ
Поточний ремонт будівлі спортивного залу Красненьківського ліцею Кривоозерської селищної ради в с. Красненьке, Первомайського району, Миколаївської області
Умови виконання робіт ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 вказівки по застосуванню додаток. «Б» п.1, 2 К-1, 2 виконання ремонтно-будівельних робіт в будівлях та спорудах, що експлуатуються
Об’єми робіт
ДЕФЕКТНИЙ АКТ
Поточний ремонт покрівлі спортивного залу будівлі КЗ «Кривоозерський ліцей №2 Кривоозерської селищної ради» в смт. Криве Озеро, Первомайського району, Миколаївської області
№ п/п | Найменування робіт та витрат | Одиниця виміру | Кількість | Примітка |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Локальнийкошторис 02-01-01 на Поточний ремонт покрівлі спортзалу будівлі КЗ «Кривоозерськийліцей №2 Кривоозерськоїселищноїради | ||||
1 | Розбирання покриттів покрівлі з хвилястих азбестоцементних листів | м2 | 400,4 | |
2 | Улаштування лат [решетування] з прозорами із дощок і брусків під покрівлю з листової сталі | м2 | 400,4 | |
3 | Антисептування водними розчинами покриттів по фермах | м2 | 400,4 | |
4 | Улаштування прокладної пароізоляції в один шар | м2 | 400,4 | |
5 | Укладання по стропилах контррейки та рейки кріплення плівки із брусків | м3 | 1,76 | |
6 | Вогнезахист дерев’яних конструкцій лат під покрівлю, покриттів та настилів по фермах | м2 | 400,4 | |
7 | Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м | м2 | 400,4 | |
8 | Оббивання стін фронтонів металопрофілем | м2 | 30,6 | |
9 | Підшивання карнизів та звісів фронтонів по кроквяних ногах | м2 | 32,5 | |
10 | Улаштування підшивки карнизів сталлю покрівельною оцинкованою по дереву | м2 | 32,5 | |
11 | Улаштування з листової сталі примикань, карнизних звисів 31,25см | м | 101 | |
12 | Улаштування з листової сталі коньків | м | 27,1 | |
13 | Улаштування з листової сталі примикань вітрових та лобових планок, капельників до кам’яних стін | м | 63 | |
14 | Hавішування канатних систем | навішув | 1 | |
15 | Перенавішування канатних систем | перен. | 1 | |
16 | Знімання канатних систем | зніман | 1 | |
17 | Навантаження сміття вручну | т | 6,4 | |
18 | Перевезення сміття до 5 км | т | 6,4 |
ІНФОРМАЦІЯ ПРО
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ
ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ДК 021: 2015:03140000-4 — Продукція тваринництва та супутня продукція
Термін поставки товару – до 31 грудня 2023 р
№ з/п | Найменування | Од. вим. | Кількість |
1 | Яйця | шт | 17 500 |
Технічне завдання
Загальні вимоги до предмету закупівлі:
Відповідно до постанови від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Запропонований товар повинен відповідати вимогам Законів України «Про якість та безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини», «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якість харчових продуктів», державних стандартів (технічних умов) і не містити небезпечні для організму речовини.
Відповідати Наказу МОЗ України від 25.09.2020 № 2205 «Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти».
Учасник має передати (поставити) Замовнику товари, передбачені цією документацією, якість яких відповідає умовам ДСТУ (ГОСТ, ТУ). Поставка товару буде здійснюватися за заявками Замовника. Забороняється постачання продуктів харчування, що містять ГМО.
Вимоги щодо якості:
Яйця. Свіжі, харчові столові, категорії С1, з не пошкодженою і чистою шкарлупою, на шкаралупі не повинно бути плям крові або посліду. Яйця повинні мати маркування з вказанням категорії та дати сортування.
Якість згідно з ДСТУ 5028:2008 Яйця курячі харчові.
Транспортне пакування повинне забезпечити цілісність і збереження шкаралупи, якість, товарний вигляд яєць, їхню безпеку під час транспортування. Обов’язкова наявність пакувального ярлика (етикетки) на транспортній тарі.
Для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат згідно розроблених характеристик продуктів харчування було опрацьовано потребу минулих років.. Очікувана вартість предмета закупівлі, була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та методом порівняння ринкових цін, дані яких є на веб-порталі уповноваженого органу щодо даного предмету закупівлі, а саме: -UA-2023-04-13-004305-a; -UA-2023-04-28-009623-a.
Інформація
про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі
Специфікація на товар
Характеристика | Приклади значень |
Склад | Жири та вершки коров’ячого молока 100% |
За вмістом молочного жиру | вершкове масло селянське (не менше 72,5 %) |
Запах | Чистий, характерний для вершків, без сторонніх запахів. |
Пакування | Пачка, ящик |
За технологічними особливостями | солодковершкове |
Оцінка якості | Згідно з ДСТУ 4399:2005 |
Смак | Чистий, добре виражений вершковий, можливий присмак пастеризації. Без сторонніх присмаків |
Колір | Від світло-жовтого до жовтого, однорідний за всією масою. |
Маркування | Напис на упаковці державною мовою із зазначенням назви виробника, дата виготовлення, строки та умови зберігання, вміст продукту, наявність ГМО та інші показники в залежності від виду товару |
Термін придатності від загального терміну зберігання, передбаченого виробником, на час поставки (не менше, ніж) | не менше 90% |
Додаткові вимоги | Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, що передбачені чинним законодавством,в тому числі згідно Закону України » Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» вказаному ДСТУ |
Технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі були зазначені виходячи з потреби замовника з урахуванням рекомендацій щодо безпечності та якості харчових продуктів, чинним нормативним документам затвердженим у встановленому законодавством України порядку в тому числі з урахуванням вимог Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами). Для визначення очікуваної вартості процедури закупівлі та здійснення обґрунтування розміру витрат згідно розроблених характеристик продуктів харчування було опрацьовано потребу минулих років. Очікувана вартість предмета закупівлі, була прорахована з урахуванням методики розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказ Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 та методом порівняння ринкових цін, дані яких є на веб-порталі уповноваженого органу щодо даного предмету закупівлі, а саме: -UA-2023-01-30-004714-a; -UA-2023-02-20-014242-a; -UA-2023-03-09-007384-а. Замовником було прийнято рішення про визначення та затвердження очікуваної вартості предмета закупівлі та організацію процедури закупівлі. До розробки тендерної документації в тому числі вимог до предмету закупівлі були залучені відповідні фахівці (працівники) Замовника.